Warunki Sprzeda偶y

Global Sp. z o.o. z siedzib膮 w Szczyrku 43-370, ul. Beskidzka 40, wpisan膮 do Krajowego Rejestru S膮dowego prowadzonego przez S膮d Rejonowy w Bielsku-Bia艂ej, VIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego pod numerem 0000094775, posiadaj膮c膮 numer identyfikacji podatkowej NIP 937 23 51 746 oraz numer statystyczny REGON 072746551, zwanym dalej Hotel Alpin

Wst臋p

1. Klienci potwierdzaj膮 swoj膮 pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych, niezb臋dn膮 do wywi膮zania si臋 z niniejszych warunk贸w.

2. Klienci akceptuj膮 warunki sprzeda偶y Hotelu Alpin i warunki sprzeda偶y dla zarezerwowanej ceny obowi膮zuj膮ce w momencie rezerwacji. 呕adna rezerwacja nie jest mo偶liwa bez takiej zgody.

3. Dokonanie rezerwacji za po艣rednictwem panelu rezerwacyjnego na stronie internetowej www.hotel-alpin.pl jest jednoznaczne z zapoznaniem si臋 oraz pe艂nym i bezwarunkowym przyj臋ciem niniejszych og贸lnych warunk贸w sprzeda偶y i warunk贸w sprzeda偶y dla rezerwowanej ceny.

4. Strona www.hotel-alpin.pl obejmuj膮 nast臋puj膮ce dane:

  • Informacje prawne umo偶liwiaj膮ce precyzyjn膮 identyfikacj臋 Hotelu Alpin stwierdzaj膮ce jej nazw臋 rejestrow膮, miejsce prowadzenia dzia艂alno艣ci, adres e-mail, numer telefonu, oficjaln膮 siedzib臋, indywidualny numer p艂atnika VAT.
  • G艂贸wne cechy oferowanego zakwaterowania (udogodnienia hotelowe mo偶na obejrze膰 na etapie rezerwacji)
  • Dodatkowe oferowane us艂ugi (dost臋pne za po艣rednictwem strony internetowej
  • Ceny
  • Metody p艂atno艣ci
  • Warunki og贸lne sprzeda偶y i warunki sprzeda偶y dla rezerwowanej ceny
  • Wa偶no艣膰 oferty i jej cena
  • Minimalny okres rezerwacji proponowanych ofert
  • Akceptowane metody p艂atno艣ci


5. W panelu rezerwacyjnym znajduj膮 si臋 szczeg贸艂y dotycz膮ce oferty, terminu zakwaterowania i ceny.

6. Wiadomo艣膰 e-mail zawieraj膮ca podsumowanie rezerwacji oraz potwierdzenie jej otrzymania jest wysy艂ana za po艣rednictwem adresu e-mail: recepcja@hotel-alpin.pl

7. Klienci potwierdzaj膮, 偶e zapoznali si臋 i zaakceptowali niniejsze warunki sprzeda偶y oraz warunki sprzeda偶y dla rezerwowanej ceny dost臋pne na stronie www.hotel-alpin.pl.

8. Niniejsze warunki sprzeda偶y dotycz膮 wszystkich rezerwacji przez Internet dokonywanych za po艣rednictwem panelu rezerwacyjnego.

9. Rezerwacj臋 uznaje si臋 za przyj臋t膮 przez Hotel Alpin po zaksi臋gowaniu ca艂kowitej wp艂aty

Proces rezerwacji

1. Przed ka偶d膮 rezerwacj膮 klienci musz膮 poda膰 informacje wymagane w formularzu lub wniosku rezerwacyjnym.

2. Klienci po艣wiadczaj膮 prawdziwo艣膰 i dok艂adno艣膰 przekazanych informacji.

3. Proces rezerwacji internetowej sk艂ada si臋 z nast臋puj膮cych g艂贸wnych etap贸w:

Krok 1: Odnalezienie oferty, wybranie terminu oraz pokoju wraz z cen膮.

Krok 2: Wype艂nienie formularza rezerwacji na stronie internetowej wraz z podaniem danych klienta.

Krok 3: Sprawdzenie szczeg贸艂贸w rezerwacji, ca艂kowitej ceny i obowi膮zuj膮cych warunk贸w sprzeda偶y oraz wprowadzenie wszelkich koniecznych zmian (pokoju, ceny, us艂ug dodatkowych), wy艂膮cznie w przypadku rezerwacji przez Internet.

Krok 4: Zapoznanie si臋 z warunkami sprzeda偶y i warunkami sprzeda偶y dla rezerwowanej ceny oraz zaakceptowanie ich przed potwierdzeniem rezerwacji.

Krok 5: Potwierdzenie rezerwacji przez Go艣cia hotelowego poprzez wp艂acenie bezzwrotnej nale偶no艣ci za pobyt. Za dat臋 dokonania wp艂aty uznaje si臋 dat臋 zaksi臋gowania wp艂aty na rachunek bankowy Hotelu Alpin. Wp艂ata rozliczana jest rachunkiem zwyk艂ym (paragon) lub faktur膮 VAT. Rezerwacji potwierdzonej wp艂at膮 nie mo偶na zmienia膰. W przypadku anulacji lub wcze艣niejszego zako艅czenia pobytu Go艣ciom hotelowym nie przys艂uguje zwrot wp艂aconej nale偶no艣ci.

Krok 6: Za po艣rednictwem panelu rezerwacyjnego klient otrzyma niezw艂ocznie wiadomo艣膰 e-mail z potwierdzeniem przyj臋cia rezerwacji na uprzednio podany adres. Potwierdzenie zawiera ofert臋, zarezerwowane us艂ugi, dat臋 oraz cen臋.

Pobyt w hotelu

1. Recepcja hotelowa jest czynna ca艂膮 dob臋.

2 Zakwaterowanie odbywa si臋 od godz. 14:00. Je偶eli nie stwierdzono jednoznacznie inaczej, Go艣cie hotelowi musz膮 opu艣ci膰 zajmowany pok贸j do godz. 11:00 ostatniego dnia rezerwacji. W przeciwnym razie zostan膮 naliczone koszty kolejnego noclegu.

3. Rezerwacja jest wa偶na do godz. 18:00 w dniu przyjazdu, chyba, 偶e klient poinformuje Hotel Alpin telefonicznie lub mailowo o mo偶liwo艣ci p贸藕niejszego przyjazdu. Po godzinie 18:00 rezerwacja jest anulowana, a klientowi nie przys艂uguje zwrot wp艂aconej kwoty.

4. Klienci zobowi膮zuj膮 si臋 przestrzega膰 regulaminu hotelowego dost臋pnego w ka偶dym pokoju, oraz w recepcji Hotelu Alpin.

Odpowiedzialno艣膰

1. Fotografie wy艣wietlane na stronie internetowej www.hotel-alpin.pl maj膮 jedynie charakter pogl膮dowy. Mimo i偶 dok艂adamy wszelkich stara艅, aby fotografie, grafiki i tekst u偶ywane do prezentacji oferty hotelu dawa艂y jak najdok艂adniejszy obraz zakwaterowania, mog膮 wyst臋powa膰 pewne rozbie偶no艣ci, zw艂aszcza w wyniku zmian umeblowania lub ewentualnych remont贸w.

2. Tre艣膰 zamieszczona na stronie internetowej, w prospektach, ulotkach oraz innych drukach i przekazach reklamowych nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 搂 1 kodeksu cywilnego.

3. Ka偶da rezerwacja lub p艂atno艣膰, kt贸ra jest nieprawid艂owa, nieskuteczna, niepe艂na lub b臋d膮ca wynikiem oszustwa z winy klienta, spowoduje anulowanie przez Hotel Alpin rezerwacji na koszt klienta, bez zwrotu wp艂aconej kwoty i uszczerbku dla prawa wniesienia pozwu cywilnego lub karnego przeciwko Hotelowi Alpin.

4. Hotel Alpin nie ponosi odpowiedzialno艣ci za b艂臋dy systemu rezerwacyjnego. W przypadku b艂臋du wynikaj膮cego z przyczyn niezale偶nych od Hotelu Alpin ca艂o艣膰 wp艂aconej kwoty zostanie zwr贸cona zamawiaj膮cemu.

5. Klienci ponosz膮 wy艂膮czn膮 odpowiedzialno艣膰 za dokonany przez nich wyb贸r us艂ug i zgodno艣膰 tych us艂ug z ich potrzebami. Hotel Alpin nie ponosi odpowiedzialno艣ci w tym wzgl臋dzie.

Reklamacje

1. Reklamacje dotycz膮ce niewykonania lub nieprawid艂owego wykonania us艂ug hotelowych musz膮, w celu u艂atwienia rozpatrzenia, zosta膰 przekazane natychmiast po wykryciu nieprawid艂owo艣ci przez Go艣cia hotelowego w recepcji hotelowej lub przed zako艅czeniem doby hotelowej ostatniego dnia pobytu. W innym przypadku uznaje si臋, 偶e Go艣膰 hotelowy nie wnosi zastrze偶e艅 i wnioski oraz reklamacje po opuszczeniu hotelu nie b臋d膮 uwzgl臋dniane.

Ceny

1. Ceny dotycz膮ce rezerwacji us艂ug s膮 wskazywane przed rezerwacj膮 i w jej trakcie.

2. Prezentowane ceny s膮 cenami za jeden pok贸j, dla wybranej liczby os贸b i wybranego okresu.

3. Ceny potwierdzone klientowi s膮 cenami obejmuj膮cymi podatek VAT, op艂at臋 klimatyczn膮 oraz bezp艂atny parking. Ceny te obowi膮zuj膮 wy艂膮cznie przez okres podany na stronie internetowej www.hotel-alpin.pl

4. Je偶eli p艂atno艣膰 na rzecz hotelu jest realizowana w walucie innej ni偶 waluta potwierdzona w rezerwacji, klient ponosi koszty wymiany.

5. Niezale偶nie od ich pochodzenia, wszystkie rezerwacje s膮 p艂atne w lokalnej walucie hotelu.

6. W ofercie dost臋pnej na stronie internetowej us艂ugi dodatkowe (艣niadanie, 艣niadanie i obiadokolacja, pe艂ne wy偶ywienie itp.) mog膮 by膰 dodatkowo p艂atne.

7. Ceny zawieraj膮 podatek VAT obowi膮zuj膮cy w dniu rezerwacji, a wszelkie zmiany obowi膮zuj膮cego podatku VAT b臋d膮 automatycznie uwzgl臋dniane w cenach widniej膮cych w dniu rozliczenia.

8. Ka偶da zmiana wysoko艣ci podatku VAT lub nowe podatki na艂o偶one przez w艂adze zostan膮 automatycznie uwzgl臋dnione w cenach widniej膮cych w dniu rozliczenia.

9. Potwierdzenie rezerwacji klienta przes艂ane przez Hotel Alpin b臋dzie zawiera膰 ca艂kowit膮 kwot臋 zam贸wienia.

P艂atno艣膰

1. W przypadki korzystania z panelu rezerwacyjnego p艂atno艣膰 mo偶liwa jest wy艂膮cznie za jego pomoc膮.

Prywatno艣膰 i ochrona danych osobowych

1. W celu realizacji rezerwacji przez Internet niezb臋dne jest uzupe艂nienie danych osobowych.

2. Klienci maj膮 prawo odmowy podania danych ze wzgl臋d贸w prawnych, zakwestionowania ich, uzyskania do nich dost臋pu i ich zmodyfikowania za pomoc膮 adresu e-mail: recepcja@hotel-alpin.pl, co mo偶e wi膮za膰 si臋 z utrudnieniem wprowadzenia rezerwacji.

3. Hotel Alpin mo偶e wysy艂a膰 do klient贸w wiadomo艣ci e-mail, w szczeg贸lno艣ci newsletter, oferty promocyjne i ankiety zadowolenia po pobycie w hotelu. W wiadomo艣ci e-mail wysy艂anej w celach handlowych i marketingowych znajduje si臋 艂膮cze umo偶liwiaj膮ce klientom anulowanie subskrypcji.

4. Hotel Alpin mo偶e odm贸wi膰 przyj臋cia rezerwacji klienta, kt贸rego zachowanie by艂o wcze艣niej niew艂a艣ciwe i obejmowa艂o: agresj臋, naruszenie zasad bezpiecze艅stwa, kradzie偶, wyrz膮dzenie szk贸d i wandalizm, problemy z p艂atno艣ci膮.

Rozwi膮zywanie spor贸w

1. Si艂a wy偶sza to ka偶de zdarzenie pozostaj膮ce poza kontrol膮, niemo偶liwe do przewidzenia i stanowi膮ce przeszkod臋 nie do przezwyci臋偶enia, kt贸re uniemo偶liwia Hotelowi Alpin wywi膮zanie si臋 z cz臋艣ci lub ca艂o艣ci zobowi膮za艅 wynikaj膮cych z umowy, za co Hotel Alpin nie ponosi odpowiedzialno艣ci.

2. Hotel Alpin oraz Go艣膰 hotelowy zobowi膮zuj膮 si臋 do polubownego rozwi膮zania spor贸w w terminie 90 dni od zg艂oszenia uwag przez Go艣cia hotelowego zgodnie z punktem 鈥濺eklamacje鈥. Po tym terminie wszelkie spory rozwi膮zywane s膮 zgodnie z Kodeksem Cywilnym.

Niewa偶no艣膰

1. W przypadku, gdy przynajmniej jedno postanowienie warunk贸w sprzeda偶y Hotelu Alpin oka偶e si臋 niemo偶liwe do wyegzekwowania lub b臋dzie jako takie postrzegane w 艣wietle przepis贸w prawa, regulacji lub w zwi膮zku z ostateczn膮 decyzj膮 w艂a艣ciwego s膮du, pozosta艂e postanowienia zachowaj膮 swoj膮 wa偶no艣膰 i zakres

Opracowywanie i modyfikacja warunk贸w sprzeda偶y przez Internet

1. Hotel Alpin w dowolnym momencie mo偶e zmieni膰 niniejsze warunki sprzeda偶y przez Internet. Nowa wersja zostanie opublikowana i b臋dzie automatycznie obowi膮zywa膰 wszystkich jej klient贸w, chyba, 偶e Go艣膰 hotelowy zaakceptowa艂 wcze艣niejsz膮 wersj臋 warunk贸w.

2. Akceptacja wcze艣niejszych warunk贸w nie zwalnia Go艣cia hotelowego z przestrzegania nowych zasad i warunk贸w sprzeda偶y.

3. Go艣cie hotelowi powinni r贸wnie偶 zapozna膰 si臋 z regulaminem hotelu dost臋pnym w recepcji Hotelu Alpin oraz dodatkowymi warunkami sprzeda偶y do艂膮czonymi do ka偶dego rodzaju ceny, pokoju lub us艂ugi wymienionych w cenniku.